W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na: Zbieraniu i przetwarzaniu opon oraz zbieraniu i przetwarzaniu tworzyw sztucznych, folii i makulatury zlokalizowanego na działkach nr: 6/113, 6/121, 6/127, 6/135, 6/139, 6/145, 6/151, 6/168, 6/162 w obrębie P-10 przy ul. Partyzanckiej 94/106 w Pabianicach

Załączniki

Zawiadomienie pdf, 448 kB

Powiadom znajomego