W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Zarządzenie nr 31/2013/K

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Kierownika Urzędu Miejskiego
z dnia
w sprawie uzupełnienia składu Stałej Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację projektu urządzenia zieleni na obszarze działki o nr ew. 26/5, obręb p-13 przy ul. Stary Rynek 22 w Pabianicach oraz dostawę i nasadzenie 2 szt. drzew na terenie działki o numerze ewidencyjnym 436, obręb p-8 przy ul. św. Rocha 22 wraz z pielęgnacją urządzonej zieleni przez okres 3 lat od dnia odbioru wykonanych nasadzeń
Status jednorazowe

Załączniki

Powiadom znajomego