W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Interpelacja w sprawie zmiany organizacji ruchu drogowego na ul. Bóźnicznej

Szczegóły
Typ wystąpienia Interpelacja
Nr sprawy BRM.0003.51.2022
Tożsamość radnego M.Cicha, D.Cymerman, P.Duraj, M.Grabarz, G.Grzejszczak, K.Hile, A.Jóźwiak, B.Kozłowska, J.Kupś, I.Marczak, D.Pędziwiatr, K.Rąkowski, A.Stasiak, M.Urbańska, G.Wójcik, A.Wójtowicz, A.Żeligowski
w sprawie zmiany organizacji ruchu drogowego na ul. Bóźnicznej

Załączniki

Interpelacja pdf, 72 kB
Odpowiedź pdf, 132 kB

Powiadom znajomego