W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Interpelacja w sprawie wyliczenia bilansu zmian w latach 2019-2022 pod kątem uszczuplenia dochodów GM Pabianice z tytułu podatków, dotacji i subwencji

Szczegóły
Typ wystąpienia Interpelacja
Nr sprawy BRM.0003.41.2022
Tożsamość radnego M.Cicha, D.Cymerman, P.Duraj, M.Grabarz, G.Grzejszczak, K.Hile, A.Jóźwiak, B.Kozłowska, J.Kupś, I.Marczak, D.Pędziwiatr, K.Rąkowski, A.Stasiak, M.Urbańska, G.Wójcik, A.Wójtowicz, A.Żeligowski
w sprawie wyliczenia bilansu zmian w latach 2019-2022 pod kątem uszczuplenia dochodów GM Pabianice z tytułu podatków, dotacji i subwencji

Załączniki

Interpelacja pdf, 39 kB
Odpowiedź pdf, 102 kB

Powiadom znajomego