W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Zapytanie w sprawie kosztów poniesionych na organizację sesji RM w dniu 5 lipca

Szczegóły
Typ wystąpienia Zapytanie
Nr sprawy BRM.0003.23.2022
Tożsamość radnego Włodzimierz Stanek
w sprawie kosztów poniesionych na organizację sesji RM w dniu 5 lipca

Załączniki

Zapytanie pdf, 50 kB
Odpowiedź pdf, 128 kB

Powiadom znajomego