W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Wniosek w sprawie sprawdzenia prawidłowości oznaczenia przejść dla pieszych na drogach gminnych

Szczegóły
Typ wystąpienia Wniosek
Nr sprawy BRM.0003.6.2021
Tożsamość radnego K.Rąkowski, B.Kozłowska, K.Hile, P.Duraj, M.Cicha, D.Cymerman, M.Grabarz, G.Grzejszczak, A.Jóźwiak, J.Kupś, I.Marczak, D.Pędziwiatr, A.Stasiak, M.Urbańska, G.Wójcik, A.Wójtowicz, A.Żeligowski
w sprawie sprawdzenia prawidłowości oznaczenia przejść dla pieszych na drogach gminnych

Załączniki

Wniosek pdf, 46 kB
Odpowiedź pdf, 232 kB

Powiadom znajomego