W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Interpelacja w sprawie informacji na temat pomocy rządowej udzielonej miastu, jednostkom i spółkom miejskim w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną

Szczegóły
Typ wystąpienia Interpelacja
Nr sprawy BRM.0003.12.2020
Tożsamość radnego K.Rąkowski, B.Kozłowska, K.Hile, P.Duraj, M.Cicha, D.Cymerman, M.Grabarz, G.Grzejszczak, A.Jóźwiak, J.Kupś, I.Marczak, D.Pędziwiatr, A.Stasiak, M.Urbańska, G.Wójcik, A.Wójtowicz, A.Żeligowski
w sprawie informacji na temat pomocy rządowej udzielonej miastu, jednostkom i spółkom miejskim w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną

Załączniki

Interpelacja pdf, 49 kB
Odpowiedź pdf, 84 kB

Powiadom znajomego