W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Rejestr zmian treści artykułu: Udział społeczeństwa w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Zwiększenie możliwości przetwarzania pojazdów wycofanych z eksploatacji w istniejącej stacji demontażu pojazdów i miejscu przetwarzania pojazdów oraz zmiana w zakresie zbieranych odpadów - w tym odpadów metali w prowadzonym punkcie zbierania odpadów, zlokalizowanych przy ul. Północnej 37/49 na działkach ewid. 115/1, 115/2, 115/11, 115/13 i 115/17”

Rejestr zmian treści artykułu: Udział społeczeństwa w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Zwiększenie możliwości przetwarzania pojazdów wycofanych z eksploatacji w istniejącej stacji demontażu pojazdów i miejscu przetwarzania pojazdów oraz zmiana w zakresie zbieranych odpadów - w tym odpadów metali w prowadzonym punkcie zbierania odpadów, zlokalizowanych przy ul. Północnej 37/49 na działkach ewid. 115/1, 115/2, 115/11, 115/13 i 115/17” * każdorazowo możesz wybrać do porównania tylko 2 wersje artykułu
Data aktualizacji Zaktualizował Podgląd treści Porównaj
Dariusz Szymański Pokaż podgląd wersji z dnia 29.01.2020 09:00
Dariusz Szymański Pokaż podgląd wersji z dnia 28.01.2020 16:50
      Porównaj