W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Rejestr zmian treści artykułu: Opracowanie pełnej dokumentacji aplikacyjnej dla realizacji projektu „Poprawa efektywności wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Pabianice” wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień oraz aktualizacji dokumentacji podczas strategicznej, formalnej i merytorycznej oceny wniosku

Rejestr zmian treści artykułu: Opracowanie pełnej dokumentacji aplikacyjnej dla realizacji projektu „Poprawa efektywności wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Pabianice” wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień oraz aktualizacji dokumentacji podczas strategicznej, formalnej i merytorycznej oceny wniosku * każdorazowo możesz wybrać do porównania tylko 2 wersje artykułu
Data aktualizacji Zaktualizował Podgląd treści Porównaj
Dariusz Szymański Pokaż podgląd wersji z dnia 25.01.2017 11:31
Dariusz Szymański Pokaż podgląd wersji z dnia 24.01.2017 14:12
Dariusz Szymański Pokaż podgląd wersji z dnia 13.01.2017 14:01
      Porównaj