W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

19/2007/V

Zarządzenie Nr 19/2007/V Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 14 lutego 2007 roku w sprawie powołania komisji przetargowej do czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu ustnego nieograniczonego na oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości gruntowej położonej w Pabianicach przy ul. Pow. Warszawy 10 wraz ze sprzedażą naniesień budowlanych na niej zlokalizowanych.

Załączniki

Powiadom znajomego