W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

25/2007/V

Zarządzenie Nr 25/2007/V Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 8 marca 2007 roku w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert w postępowaniu  o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Wykonanie dokumentacji technicznej – inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej dla 50 budynków komunalnych w Pabianicach.

Załączniki

Powiadom znajomego