W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Przydział garażu poza przetargiem

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Lokale mieszkaniowe, użytkowe i garaże
Komórka odpowiedzialna Wydział Spraw Lokalowych

Treść

Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Lokalowych - Referatu Spraw Lokalowych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach


Przydział garażu poza przetargiem


Podstawa prawna
Uchwała Nr 174/2001/III Zarządu Miasta Pabianic z dnia 30 listopada 2001 r. w sprawie stawek czynszowych za garaże oraz drugie i kolejne użytkowane pomieszczenia gospodarcze na terenie gminy miasta Pabianic (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z dnia 12.01.2002 r. Nr 10 poz. 266) zmieniona Uchwałą Nr 133/2002/III/Zarządu Miasta Pabianic z dnia 19 sierpnia 2002 r. w sprawie zmiany do uchwały Nr 174/2001/III Zarządu Miasta Pabianic z dnia 30 listopada 2001 r. w sprawie stawek czynszowych za garaże oraz drugie i kolejne użytkowane pomieszczenia gospodarcze na terenie gminy miasta Pabianic (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z dnia 16.09.2002 r. Nr 227 poz. 3064).

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Lokalowych, Referat Spraw Lokalowych, 95-200 Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33
pokój nr 10, tel. +48 42 22 54 634, faks + 48 42 22 54 602
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  • podanie o przydział garażu poza przetargiem.


Załączniki:

  • dowód rejestracyjny pojazdu (do wglądu),
  • opcjonalnie (do wglądu) odpowiednie dokumenty potwierdzające podawane dodatkowo informacje,
  • dokument tożsamości wnioskodawcy (do wglądu).


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Spraw Lokalowych – Referat Spraw Lokalowych, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój 10
Odbiór dokumentów: odpowiedź na podanie przesyłana na adres korespondencyjny lub do odbioru osobistego w Wydziale Spraw Lokalowych - Referacie Spraw Lokalowych, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój 10.

Termin realizacji
Informacja o wyrażeniu zgody bądź odmowie wyrażenia zgody na przydział garażu poza przetargiem udzielona jest w terminie do 30 dni od daty złożenia dokumentów. W przypadku konieczności prowadzenia postępowania wyjaśniającego, termin rozpatrzenia wniosku może zostać przedłużony.

Sposób załatwienia sprawy
Udzielenie pisemnej odpowiedzi na podanie.

Opłaty
Brak.

Tryb odwoławczy
Sprawy sporne rozpatruje Prezydent Miasta Pabianic lub upoważniony Zastępca Prezydenta Miasta Pabianic.

Dodatkowe informacje
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Umowa najmu lokalu użytkowego zawierana jest przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej.




Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane