Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Złożenie wniosku i uzyskanie decyzji w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

Kategoria sprawy Podatki, opłaty

Komórka odpowiedzialna Wydział Podatków i Opłat Lokalnych

Treść

Karta usługi publicznej
Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
GB-14
POL.II.0183-1-14/15

Złożenie wniosku i uzyskanie decyzji w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej


Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.)
Ustawa z dnia 10 marca 2006 r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (Tekst jednolity: Dz. U. Nr 52, poz. 379 ze zm.).

Miejsce załatwienia sprawy
Referat Podatków i Opłat Lokalnych, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice
pokój nr 15, tel. +48 42 22 54 640, +48 42 22 54 646
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty
Wniosek o zwrot podatku akcyzowego
Załączniki:
faktury VAT dokumentujące zakup oleju napędowego

Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 (przekazanych korespondencyjnie) i Referat Podatków i Opłat Lokalnych pokój 15 ul. Zamkowa 16.
Odbiór dokumentów: Korespondencja przekazywana za pośrednictwem poczty, doręczycieli UMP lub na żądanie podatnika odbiór osobisty w pok. nr 15.

Termin realizacji
30 dni.

Sposób załatwienia sprawy
Wydanie decyzji/postanowienia rozstrzygającego zgłoszone żądanie.

Opłaty
Brak.

Tryb odwoławczy
Od wydanej decyzji/postanowienia służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Pabianic, w terminie 14/7 dni od dnia jej doręczenia.

Dodatkowe informacje
Brak.



Załączniki

Wniosek pdf, 195 kB metryczka

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij