Kierownik Sekretariatu Prezydenta Miasta
Beata Gryś

95-200 Pabianice
ul. Zamkowa 16
II piętro, pokój nr 20

tel.: +48 42 22 54 615
+48 42 22 54 675
fax: +48 42 22 54 669
e-mail: bgrys@um.pabianice.pl

[start] [koniec]

Do zadań Sekretariatu Prezydenta Miasta (stosującego symbol SPM-I), działającego na prawach referatu, należy w szczególności:

  1. organizowanie i obsługa narad, spotkań i konferencji zwoływanych przez Prezydenta i jego Zastępców poprzez przygotowywanie niezbędnych materiałów, protokołowanie i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji;
  2. prowadzenie rejestru zarządzeń Prezydenta oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Prezydenta;
  3. prowadzenie rejestru kontroli przeprowadzonych w Urzędzie, oraz przechowywanie dokumentacji pokontrolnej;
  4. prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami w szczególności:
    1. prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do organów miasta lub zgłaszanych podczas przyjęć interesantów przez Prezydenta i jego Zastępców,
    2. przekazywanie skarg i wniosków do załatwienia według właściwości;
  5. przekazywanie do jednostek organizacyjnych Miasta i komórek organizacyjnych Urzędu ustaleń i rozstrzygnięć z narad i spotkań oraz wytycznych i poleceń Prezydenta;
  6. przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Miejskiej;
  7. przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego i Biuletynie
    Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego zarządzeń Prezydenta Miasta i porozumień zawieranych przez Miasto;
  8. przygotowywanie projektów okolicznościowych pism, życzeń, gratulacji;
  9. obsługa sekretarska Prezydenta i Zastępców Prezydenta.