Kierownik Sekretariatu Prezydenta Miasta
Beata Gryś

95-200 Pabianice
ul. Zamkowa 16
III piętro, pokój nr 35a

tel. +48 42 22 54 615
  +48 42 22 54 675
fax +48 42 22 54 669
e-mail: bgrys@um.pabianice.pl

[start] [koniec]

Do zadań Sekretariatu Prezydenta Miasta (stosującego symbol SPM-I), działającego na prawach referatu, należy w szczególności:

  1. organizowanie i obsługa narad, spotkań i konferencji zwoływanych przez Prezydenta i jego Zastępców poprzez przygotowywanie niezbędnych materiałów, protokołowanie i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji,
  2. prowadzenie rejestru zarządzeń Prezydenta oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Prezydenta,
  3. prowadzenie rejestru kontroli przeprowadzonych w Urzędzie, oraz przechowywanie dokumentacji pokontrolnej,
  4. prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami w szczególności:
    1. prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do organów miasta lub zgłaszanych podczas przyjęć interesantów przez Prezydenta i jego Zastępców,
    2. przekazywanie skarg i wniosków do załatwienia według właściwości,
  5. przekazywanie do jednostek organizacyjnych Miasta i komórek organizacyjnych Urzędu ustaleń i rozstrzygnięć z narad i spotkań oraz wytycznych i poleceń Prezydenta,
  6. przygotowywanie projektów okolicznościowych pism, życzeń, gratulacji,
  7. obsługa sekretarska Prezydenta i Zastępców Prezydenta.