Samodzielne stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego i obsługi inwestorów
Tomasz Lenarczyk

95-200 Pabianice
ul. św. Jana 4
II piętro, pokój nr 20

tel.: +48 42 22 54 620
e-mail: t.lenarczyk@um.pabianice.pl
[start] [koniec]

Do zadań Samodzielnego stanowiska ds. nadzoru właścicielskiego (stosującego symbol NW) należy w szczególności:

  1. analiza i ocena wniosków skierowanych przez Zarządy i Rady Nadzorcze Spółek do Zgromadzenia Wspólników (Walnego Zgromadzenia);
  2. przygotowywanie projektów protokołów i uchwał nadzwyczajnego zgromadzenia wspólników (nadzwyczajnego walnego zgromadzenia);
  3. analiza i opiniowanie pod względem formalnym dokumentów przedłożonych przez Spółki na Zwyczajne Zgromadzenia Wspólników (Zwyczajne Walne Zgromadzenia);
  4. dokonywanie w oparciu o informacje kwartalne oceny Spółek, w szczególności sytuacji ekonomiczno-finansowej, majątkowej oraz oceny organizacji Spółek;
  5. opracowywanie tematycznych analiz ekonomiczno-finansowych, organizacyjnych i prawnych dla potrzeb Prezydenta Miasta.
  6. współpraca z zarządami Spółek w przedmiocie spraw wnioskowanych do zgromadzenia wspólników (walnego zgromadzenia);
  7. opracowywanie zbiorczych informacji z działalności Spółek, z uwzględnieniem zrealizowanego zakresu rzeczowego zadań, poniesionych nakładów inwestycyjnych oraz osiągniętych wyników finansowych;
  8. przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w przedmiocie spraw wynikających z jego uprawnień, a także projektów pełnomocnictw Prezydenta na zgromadzenia wspólników (walne zgromadzenia);
  9. prowadzenie Punktu Obsługi Inwestora w zakresie obsługi informacyjno-merytorycznej inwestorów krajowych i zagranicznych, w szczególności;
    1. informowanie inwestorów o terenach inwestycyjnych i obiektach przeznaczonych do prowadzenia działalności gospodarczej,
    2. prowadzenie Miejskiej Bazy Terenów Inwestycyjnych,
    3. organizowanie spotkań, konferencji, seminariów, kursów i szkoleń dla inwestorów,
    4. promocję gospodarczą miasta, przygotowanie oferty inwestycyjnej miasta, rozpowszechnianie informacji o możliwościach inwestowania w mieście,
    5. aktualizację strony internetowej Punktu Obsługi Inwestora;
  10. udział w prezentacjach i targach gospodarczych i inwestycyjnych;
  11. współpraca z Wydziałem Spraw Społecznych i Gospodarczych w sprawach związanych ze Strategią Rozwoju Gospodarczego Miasta Pabianic, w szczególności:
    1. koordynowanie aktualizacji i realizacji Strategii Rozwoju Gospodarczego Miasta,
    2. nadzór nad przygotowaniem raportu z przebiegu realizacji zadań Strategii Rozwoju Gospodarczego Miasta;
  12. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie opracowywania dokumentów strategicznych i przygotowywania ofert dla inwestorów krajowych i zagranicznych.