Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Lokalowych - Referatu Spraw Lokalowych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

 

Przydział lokalu mieszkalnego wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Pabianice z powodu przebywania w Domu Dziecka

 

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 150 wraz z późn. zm.),
Uchwała Nr XXX/380/08 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 27 czerwca 2008 r. w sprawie określania zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Pabianice (tekst jednolity Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z dnia 03.04.2014 r. poz. 1609),
Ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 459 wraz z późn. zm.),
Uchwała Nr XXVIII/372/16 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 15 września 2016 r. w sprawie programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Miejskiej Pabianice na lata 2017-2021 (Dziennik Urzędowy Województwa Łódzkiego z dnia 06.10.2016 r., poz. 4222),
Zarządzenie Nr 149/2017/P Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 13 lipca 2017 r. w sprawie stawki czynszu za 1 m2 powierzchni użytkowej lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Pabianice (Dz. Urz. Woj. Łódz. z dnia 20.07.2017 r. poz. 3433).

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Lokalowych, Referat Spraw Lokalowych, 95-200 Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33
pokój nr 10, tel. +48 42 22 54 634, faks + 48 42 22 54 602
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  • wniosek o zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego z powodu przebywania w Domu Dziecka potwierdzony przez Dyrektora placówki - wniosek dostępny w Wydziale Spraw Lokalowych lub na stronie internetowej Urzędu.

 

Załączniki:

  • odpowiednie dokumenty potwierdzające podawane dodatkowo informacje,
  • dowód osobisty – do wglądu.


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Spraw Lokalowych – Referat Spraw Lokalowych, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój 10
Odbiór dokumentów: odpowiedź na wniosek lub podanie przesyłana na adres korespondencyjny lub do odbioru osobistego w Wydziale Spraw Lokalowych - Referacie Spraw Lokalowych, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój 10.

Termin realizacji
Informacja o wpisie lub odmowie wpisu do rejestru osób oczekujących na przydział lokalu mieszkalnego wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Pabianice udzielana jest w terminie do 30 dni od daty złożenia dokumentów. W przypadku konieczności prowadzenia postępowania wyjaśniającego, termin rozpatrzenia wniosku może zostać przedłużony.

Sposób załatwienia sprawy
Udzielenie pisemnej odpowiedzi na wniosek lub podanie.

Opłaty
Brak.

Tryb odwoławczy
Odwołanie rozpatruje Prezydent Miasta Pabianic lub upoważniony Zastępca Prezydenta Miasta Pabianic.

Dodatkowe informacje
Brak.

 

 

[start] [koniec]



Załączniki:

Wniosek o zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego z powodu przebywania w Domu Dziecka