Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Lokalowych - Referatu Spraw Lokalowych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

 

Aneks do wniosku o zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Pabianice

 

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 150 wraz z późn. zm.).
Uchwała Nr XXX/380/08 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 27 czerwca 2008 r. w sprawie określania zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Pabianice (tekst jednolity Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z dnia 03.04.2014 r. poz. 1609).

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Lokalowych, Referat Spraw Lokalowych, 95-200 Pabianice, ul. Narutowicza 33
pokój nr 10, tel. +48 42 22 54 634, faks + 48 42 22 54 602
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  • aneks do wniosku o zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego potwierdzony przez administratora lub właściciela budynku - aneks do wniosku dostępny w Wydziale Spraw Lokalowych lub na stronie internetowej Urzędu

Załączniki:

  • zaświadczenie lub inne potwierdzające wysokość dochodu dokumenty z ostatnich pełnych trzech miesięcy kalendarzowych poprzedzających datę złożenia aneksu do wniosku (wysokość dochodu obliczona według wzoru zawartego w “Informacji o zasadach wyliczania dochodu”),
  • odpowiednie dokumenty potwierdzające podawane dodatkowo informacje,
  • załącznik do aneksu do wniosku o zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego dotyczący dochodu - druk dostępny w Wydziale Spraw Lokalowych lub na stronie internetowej Urzędu
  • dowód osobisty – do wglądu.


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Spraw Lokalowych – Referat Spraw Lokalowych, ul. Narutowicza 33, pokój 10
Odbiór dokumentów: odpowiedź na wniosek lub podanie przesyłana na adres korespondencyjny lub do odbioru osobistego w Wydziale Spraw Lokalowych - Referacie Spraw Lokalowych, ul. Narutowicza 33, pokój 10.

Termin realizacji
Informacja o wpisie lub odmowie wpisu na listę oczekujących na przydział lokalu mieszkalnego z zasobu Gminy Miejskiej Pabianice udzielona jest w terminie do 30 dni od daty złożenia dokumentów. W przypadku konieczności prowadzenia postępowania wyjaśniającego, termin rozpatrzenia wniosku może zostać przedłużony.

Sposób załatwienia sprawy
Udzielenie pisemnej odpowiedzi na wniosek lub podanie.

Opłaty
Brak.

Tryb odwoławczy
Odwołanie rozpatruje Prezydent Miasta Pabianic lub upoważniony Zastępca Prezydenta Miasta Pabianic.

Dodatkowe informacje
§ 3 ust. 3 uchwały Nr XXX/380/08 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 27 czerwca 2008 r. w sprawie określania zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Pabianice (tekst jednolity Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z dnia 03.04.2014 r. poz. 1609) - osoby, o których mowa w ust. 1 mają obowiązek co roku, licząc od daty złożenia wniosku w ciągu 14 dni złożyć dokumenty w celu sprawdzenia spełnienia warunków określonych w ust. 1 ww. Uchwały.
W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

 

 

[start] [koniec]



Załączniki: