Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

 

Wymeldowanie z pobytu stałego

 

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2017 r. poz. 657 ze zmianami);
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2017 r. poz. 2411)

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Obywatelskich, ul. św. Jana 4, 95-200 Pabianice
pokój nr 3, tel. +48 42 22 54 614
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  1. druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” wypełniony i podpisany przez stronę;
  2. do wglądu:
    • dowód osobisty osoby wymeldowującej się lub inny dokument stwierdzający tożsamość;


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Wydział Spraw Obywatelskich, ul. św. Jana 4, 95-200 Pabianice

Termin realizacji
Na bieżąco.

Sposób załatwienia sprawy
Załatwienie sprawy meldunkowej w formie wymeldowania z pobytu stałego następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu druku meldunkowego.

Opłaty
Za dokonanie wymeldowania opłaty skarbowej nie pobiera się.

Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.

Dodatkowe informacje

Druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” można pobrać w pokoju nr 3 (parter, ul. św. Jana 4).

 

 

[start] [koniec]



Załączniki:

Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego