Karta usługi publicznej
Wydziału Urbanistyki, Referat Planowania Przestrzennego
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

 

Rejestracja wniosków o dokonanie zmian lub sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

 

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Urbanistyki, Referat Planowania Przestrzennego,
ul. Tadeusza Kościuszki 22/26, 95-200 Pabianice
piętro I, tel. +48 42 22 54 638, +48 42 22 54 604
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o zmianę MPZP - druk dostępny w Wydziale Urbanistyki lub na stronie internetowej Urzędu;


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Urbanistyki, Referat Planowania Przestrzennego, ul. Tadeusza Kościuszki 22/26
Odbiór dokumentów: nie dotyczy.

Termin realizacji
Rozpatrzenie wniosku nie jest określone żadnym terminem, gdyż nie stanowi on wniosku w rozumieniu ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. Wniosek ten ma charakter postulatywny. Wszczęcie procedury zmiany planu odbywa się wyłącznie z własnej inicjatywy Rady Miasta lub na wniosek Prezydenta Miasta zgodnie z art. 14 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Sposób załatwienia sprawy
Wniosek, na mocy art. 31 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zostanie zapisany w rejestrze wniosków o zmianę miejscowego planu, który prowadzi Prezydent Miasta Pabianic. Zostanie również poddany analizie podczas sporządzania oceny aktualności studium i planów miejscowych (art. 32 ust.1 ww. ustawy).

Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.

Dodatkowe informacje
Brak.

 

 

[start] [koniec]



Załączniki: