Karta usługi publicznej
Wydziału Urbanistyki
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

 

Rejestracja wniosków o dokonanie zmian lub sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

 

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, ze zmianami)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635, ze zmianami)
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2003 r. Nr 80, poz. 717, ze zmianami)

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Urbanistyki, ul. Tadeusza Kościuszki 22/26, 95-200 Pabianice
piętro I, tel. +48 42 22 54 638, +48 42 22 54 604
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  • Wniosek - druk dostępny w Wydziale Urbanistyki lub na stronie internetowej Urzędu;


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Urbanistyki, ul. Tadeusza Kościuszki 22/26
Odbiór dokumentów: Wydział Urbanistyki, ul. Tadeusza Kościuszki 22/26. Na prośbę wnioskodawcy pismo informujące o zarejestrowaniu wniosku zostanie wysłane pocztą za potwierdzeniem odbioru.

Termin realizacji
Standardowo sprawa załatwiana jest w terminie maksymalnie 14 dni.

Sposób załatwienia sprawy
Pismo o zarejestrowaniu wniosku o dokonanie zmian lub sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Opłaty
Brak.

Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.

Dodatkowe informacje
Brak.

 

 

[start] [koniec]



Załączniki: