Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

 

Umieszczenie reklamy na nieruchomości będącej własnością Gminy - Miasta Pabianice

 

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459; zm.: Dz. U.
z 2017 r. poz. 933 i poz. 1132 oraz z 2018 r. poz. 398 i poz. 650),
Zarządzenie Prezydenta Miasta Pabianic Nr 313/2012/P z dnia 31 grudnia 2012 r. w sprawie zasad umieszczania reklam na gruncie, obiektach i urządzeniach stanowiących własność gminy miejskiej Pabianice, oraz pobierania opłat z tego tytułu.

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych – Referat Działalności Gospodarczej,
Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16, tel. +48 42 22 54 631
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 12.00, 14.00 – 16.00
wtorek: 8.00 – 12.00, 14.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 12.00, 14.00 – 15.00

Wymagane dokumenty

  • wniosek o umieszczenie reklamy na nieruchomości będącej własnością Gminy Miejskiej Pabianice – do pobrania w Wydziale Działalności Spraw Społecznych i Gospodarczych lub na stronie internetowej Urzędu (załączniki - wniosek).
  • załączniki:
    • projekt graficzny reklamy umiejscowiony na obiekcie, z uwzględnieniem treści, kształtu, kolorystyki, materiału, z którego będzie zrobiona plansza reklamowa, wymiarów opisu sposobu montażu,
    • mapka do celu umiejscowienia reklamy - w przypadku reklamy wolnostojącej umieszczonej na stelażu, (Wydział Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Pabianicach ul. Tadeusza Kościuszki 25),
    • zgoda Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, jeśli reklama będzie umieszczona w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej.


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesantów, Pabianice, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych - Referat Działalności Gospodarczej, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16.
Odbiór dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych - Referat Działalności Gospodarczej, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16.

Termin realizacji
30 dni.

Sposób załatwienia sprawy
Umowa na umieszczenie reklamy.

Opłaty
Wysokość opłaty za umieszczenie reklamy wynika z podpisanej umowy. Opłatę należy wpłacić w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, (poniedziałek – piątek 8.00 – 15.00, I piętro) lub na konto: GETIN NOBLE BANK S.A. nr 31 1560 0013 2473 5210 8000 0003.

Tryb odwoławczy
Brak.

Dodatkowe informacje
Reklamami umieszczanymi w pasie drogowym (dla ulic i dróg komunalnych) zajmuje się Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1.
Reklamami umieszczanymi na budynkach, w których funkcjonują Wspólnoty Mieszkaniowe zajmuje się Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, ul. Warzywna 6.

 

 

[start] [koniec]



Załączniki:

Wniosek o umieszczenie reklamy na nieruchomości będącej własnością Gminy Miejskiej Pabianice