Karta[start] [koniec]usługi publicznej
Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

Uzyskanie zaświadczenia dotyczącego wpisu w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Pabianic

Podstawa prawna
Art. 217 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm. ),
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2142 z późn. zm.).

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16, tel. +48 42 22 54 631
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00–12.00, 13.00–16.00
wtorek: 8.00–12.00, 13.00–17.00
piątek: 8.00–12.00, 13.00–15.00

Wymagane dokumenty

  • wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego wpisu w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Pabianic – do pobrania w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych lub na stronie internetowej Urzędu.

Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesantów, Pabianice, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16.
Odbiór dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16.

Termin realizacji
7 dni.

Sposób załatwienia sprawy
Zaświadczenie.

Opłaty
Opłatę skarbową w wysokości 17 zł uiszcza się w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, (poniedziałek–piątek 8.00–15.00, I piętro), w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych ul. Gabriela Narutowicza 33, pok. 14, lub na konto: VeloBank S.A. nr 58 1560 0013 2473 5210 8000 0002

Tryb odwoławczy
Brak.

Dodatkowe informacje
Brak.



Załączniki:

Wniosek o wydanie zaświadczenia