Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

 

Uzyskanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przez przedsiębiorcę, którego działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę

 

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 487 z późn. zm.)
Uchwała Rady Miejskiej w Pabianicach XI/81/03 z dnia 11.06.2003 r. (Dz. Urz. Województwa Łódzkiego nr 205 z dnia 26.07.2003 r. poz. 1955).


Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych – Referat Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14, tel. +48 42 22 54 688
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  • wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych dla przedsiębiorcy, którego działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę.


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych - Referat Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój 14.
Odbiór dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych - Referat Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój 14.

Termin realizacji
1 miesiąc.

Sposób załatwienia sprawy
Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych dla przedsiębiorcy, którego działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę.

Opłaty
Opłatę za sprzedaż napojów alkoholowych dla przedsiębiorcy, którego działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę:

  • za zezwolenie na sprzedaż i podawanie napojów o zawartości do 4,5% alkoholu oraz piwa - 525,00 zł rocznie.
  • za zezwolenie na sprzedaż i podawanie napojów o zawartości od 2,5% do 18% alkoholu - 525,00 zł rocznie.
  • za zezwolenie na sprzedaż i podawanie napojów o zawartości powyżej 18% alkoholu - 2100,00 zł rocznie.


Opłatę wnosi się w kasie Urzędu Miejskiego w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, (poniedziałek – piątek 8.00 - 15.00, I piętro) lub na konto: GETIN NOBLE BANK S.A. nr 31 1560 0013 2473 5210 8000 0003.

Tryb odwoławczy
Na decyzję o odmowie wydania zezwolenia przysługuje stronie odwołanie, które wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Pabianic w terminie 14 dni od doręczenia decyzji odmownej.

Dodatkowe informacje

  • Przedsiębiorcom, których działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych mogą być wydawane na okres do 2 lat.
  • Zezwolenie nie stanowi podstawy do prowadzenia ogólnodostępnej sprzedaży lub sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.

 

 

[start] [koniec]



Załączniki:

Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych