Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

 

Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora”

 

Podstawa prawna
Uchwała Nr XXI/244/16 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 14 stycznia 2016 r. w sprawie przyjęcia programu „Pabianicka Karta Seniora” w brzmieniu nadanym Uchwałą Nr XLVI/577/17 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 19 września 2017 r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2017 r. poz. 4478).

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, ul. Gabriela Narutowicza 33,
95-200 Pabianice, pokój nr 14, tel. +48 42 22 54 688
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 16.00
wtorek: 8.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 15.00

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora” (druk dostępny w Wydziale Spraw
    Społecznych i Gospodarczych, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14
    lub na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Pabianicach https://um.pabianice.pl/, w zakładce „Pabianicka Karta Seniora”).
  2. Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość wnioskodawcy (do wglądu).
  3. Odbioru karty dokonuje wnioskodawca lub inna osoba na podstawie pisemnego upoważnienia, za okazaniem dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.
  4. Warunkiem wydania duplikatu „Pabianickiej Karty Seniora” jest:
    1. wniosek o wydanie duplikatu „Pabianickiej Karty Seniora”;
    2. zwrot karty uszkodzonej lub złożenie stosownego oświadczenia na piśmie o braku możliwości zwrotu karty.


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych,
ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14.
Odbiór dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych,
ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14.

Termin realizacji
Dzień złożenia wniosku.

Sposób załatwienia sprawy
Wydanie pabianickiej karty seniora/odmowa wydania pabianickiej karty seniora (w przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych - art. 6 ust. 1 pkt a RODO).

Opłaty
Brak.

Tryb odwoławczy
Brak.

Dodatkowe informacje

  1. Pabianicka Karta Seniora wydawana jest osobom powyżej 60 roku życia, zamieszkałym na terenie Miasta Pabianic.
  2. Karta ma charakter osobisty i nie może być udostępniana innym osobom.
  3. W przypadku wystąpienia zmian mających wpływ na prawo do posiadania karty lub zmian danych zawartych w karcie, Senior zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tych zmian w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda wnioskodawcy – art. 6 ust. 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016). Wyrażenie zgody jest warunkiem wydania karty.

 

 

[start] [koniec]



Załączniki:

Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora”
Upoważnienie do odbioru „Pabianickiej Karty Seniora" dla członka najbliżej rodziny (bez opłaty skarbowej)
Upoważnienie do odbioru „Pabianickiej Karty Seniora" (opłata skarbowa - 17zł)