Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

 

Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora”

 

Podstawa prawna
Uchwała Nr XXI/244/16 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 14 stycznia 2016 r. w sprawie przyjęcia programu „Pabianicka Karta Seniora” w brzmieniu nadanym Uchwałą Nr XLVI/577/17 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 19 września 2017 r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2017 r. poz. 4478).

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych – Referat Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia, ul. Gabriela Narutowicza 33,
95-200 Pabianice, pokój nr 14, tel. +48 42 22 54 688
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 16.00
wtorek: 8.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 15.00

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora” (druk dostępny w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych - Referat Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14 lub na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Pabianicach www.um.pabianice.pl, w zakładce „Pabianicka Karta Seniora”).
  • Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość wnioskodawcy (do wglądu).
  • Odbioru karty dokonuje wnioskodawca lub inna osoba na podstawie pisemnego upoważnienia, za okazaniem dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.
  • Warunkiem wydania duplikatu „Pabianickiej Karty Seniora” jest:
    • wniosek o wydanie duplikatu „Pabianickiej Karty Seniora”;
    • zwrot karty uszkodzonej lub złożenie stosownego oświadczenia na piśmie o braku możliwości zwrotu karty.


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych - Referat Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia,
ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14.
Odbiór dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych - Referat Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia,
ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14.

Termin realizacji
Dzień złożenia wniosku.

Sposób załatwienia sprawy
Wydanie pabianickiej karty seniora/odmowa wydania pabianickiej karty seniora (w przypadku
braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych - art. 6 ust. 1 pkt a RODO).

Opłaty
Brak.

Tryb odwoławczy
Brak.

Dodatkowe informacje

  1. Pabianicka Karta Seniora wydawana jest osobom powyżej 60 roku życia, zamieszkałym na terenie Miasta Pabianic.
  2. Karta ma charakter osobisty i nie może być udostępniana innym osobom.
  3. W przypadku wystąpienia zmian mających wpływ na prawo do posiadania karty lub zmian danych zawartych w karcie, Senior zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tych zmian w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych - Referat Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda wnioskodawcy – art. 6 ust. 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016). Wyrażenie zgody jest warunkiem wydania karty.

 

 

[start] [koniec]



Załączniki:

Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora”
Upoważnienie do odbioru „Pabianickiej Karty Seniora" dla członka najbliżej rodziny (bez opłaty skarbowej)
Upoważnienie do odbioru „Pabianickiej Karty Seniora" (opłata skarbowa - 17zł)