W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

137/2007/V

Zarządzenie Nr 137/2007/V Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 14 sierpnia 2007 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 19 poz.177 z uwzględnieniem zmian z 13.04.2007) na wykonanie: Remontu częściowego torów i sieci tramwajowej w Pabianicach.

Załączniki

Powiadom znajomego