W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

136/2007/V

Zarządzenie Nr 136/2007/V Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 10 sierpnia 2007 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego do wys 211 000 EURO na: udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 4 100 000 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz pokrycie planowanego deficytu

Załączniki

Powiadom znajomego